3 Mart 2011 Perşembe

OKUMA BAYRAMI HAZIRLIKLARI

Bizim zamanımızda da vardı okuma bayramları.
Yıl sonunda, bütün bir yıl boyunca öğrendiklerimizi sergilerdik ailelerimize.
Kendi okuma bayramım dün gibi aklımda, giydiğim kıyafete kadar .. Hatta annem özel olarak kuaföre bile götürmüştü beni saçlarımı lüle lüle yaptırmıştı :) Zaman hızla aktı gitti, şimdi ben kendi yavrumun okuma bayramına gitmeye hazırlanıyorum..
Hormonların etkisi ile iyice duygusallaştım sanırım :)
29 Mart günü saat 18.00 de Doruk'un okuma bayramı var.
Neler yapacağını bir sır gibi saklıyor yanlız.
Öğretmenleri hiçbirşey anlatmayın lütfen demiş, bizimki de öğretmenine o kadar sadık ki tek kelime dahi etmiyor programla ilgili :)
Kıyafetlerini okul diktiriyor, onları gördüm.
-kot pantolon
-kısa kollu gömlek
-papyon
Bunların yanında öğretmenin bazı istekleri oldu bizden
-siyah deri ceket
-güneş gözlüğü
-beyaz çorap
-beyaz kollu fanila
Kafamda canladırmaya çalışıyorum ama ne çıkacak tahmin edemiyorum :) Şunu biliyorum ki son günlerde son sürat okuma bayramı provaları yapıyorlar ..
Heyecanla bekliyoruzzzz ..

Bu arada minik fasulyemi de anmadan geçmek istemiyorum ..
Bugün onunla ilk karşılaşmamız olacak .. Baba ve anneyle tanışacak minik fasulyem ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder