8 Nisan 2011 Cuma

OKUMA BAYRAMI

Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı.
Neden yazmadım / yazamadım, çünkü ciddi anlamda hamileliğin neden olduğu ilk 3 ay sıkıntılarını yaşıyorum.Geçicek bugünler az kaldı diyerek kendimi motive etmeye çalışıyorum.
Kuzumun okuma bayramı 29 Mart tarihinde gerçekleşti :)
İnsanın kendi çocuğunu sahnede spot ışıkları altında görmesi ne muhteşem bir duygudur öyle.
Çok çok güzel hazırlanmışlardı, herşey mükemmeldi.
Doruk'un gösteri hakkında bize hiçbir şekilde ipucu vermemiş olması bizim için her anını daha bir heyecanla izlememize neden oldu.
Ben hormonlarımında yardımıyla tabi hepten şırıl şırıldım :)
Hele bebeklik halleri gösteren sinevizyon gösterisinde  hepten kopmuştum :)
Bir 1.sınıf klasiğini daha geride bırakmış olduk.
Daha nice gösterilerini seyretmek dileğiyle ..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder